Fotoalbum

Klik op de pijltjes links en rechts

Herderstocht

Na drie jaar kon het eindelijk weer. Het kerstverhaal wordt verteld aan de hand van een aantal scenes, waar je met een groep, onder begeleiding van een ‘herder’ langs wandelt. ‘De aankondiging van de geboorte van Jezus bij Maria’, ‘De droom van Jozef dat hij Maria niet mag verlaten’, ‘de tocht van Nazareth naar Bethlehem’, daar aangekomen merken dat verschillende herbergen overvol zitten en geen plaats meer hebben voor een man en een hoogzwangere vrouw. We wandelen langs het paleis van Herodes die door de drie wijzen is verteld dat er een koning is geboren. We wandelen door de Elimkerk, waar een enthousiast kinderkoor liederen ten gehore brengt. Langs de drie wijzen wandelend, zien we de ster boven Bethlehem. En ja, uiteindelijk komen we bij de St. Urbanuskerk bij de stal met Jozef, Maria, en het kind Jezus.

Achtereenvolgens:

1. water in de doopvont