iOpener diensten

iOpener

Vijf tot zes keer per jaar is de kerkdienst een iOpener dienst.

Het zijn moderne kerkdiensten waarin we ons bezinnen op een thema dat ons bezighoudt. We laten ons inspireren door woorden (een korte preek), hedendaagse muziek en beeld. De muzikale begeleiding gebeurt door een band.
Zo ontdekken we meer over onszelf en Gods liefde door wat we zien, horen en ervaren. Je gaat naar huis met een eye-opener. Ook als je niet gewend bent om (vaak) naar de kerk te gaan, voel je je hier welkom en zou je weleens positief verrast kunnen worden.

Informatie: Jeanette Vader,  i-opener@amstelkerk.net

i-Openerdienst 21 april

Eindelijk: een I-Opener dienst! Na een pauze sinds afgelopen november is er op 21 april 2024 weer een nieuwe I-Opener. We staan erbij stil dat God ons telkens de kans geeft opnieuw te beginnen. Wij maken fouten maar Hij nodigt ons uit weer met Hem verder te gaan. Als we op Zijn uitnodiging in gaan, krijgen we nieuwe kansen. Zo kregen we al een nieuwe kans na de zondvloed. En in het Nieuwe Testament laat Jezus zien dat mensen steeds opnieuw kunnen beginnen. Zacheüs wordt uit de boom geroepen en Petrus mag ondanks zijn verloochening toch de rots worden waarop Jezus wil bouwen. Wat doen wij met nieuwe kansen? Grijpen we die aan? Gunnen we onszelf een nieuwe start, vrij van schuld en schaamte over wat er mis ging?

In deze dienst gaat ds. Aarnoud van der Deijl uit Abcoude voor. Het combo speelt en wij zingen mee!

Can’t you feel a brand new day?!

We zien je graag op 21 april aanstaande.

Hartelijke groet namens de werkgroep I-Opener,

Jeannette Vader