Verhuur Amstelkerk

Naast de reguliere diensten op zon-en feestdagen, huwelijks- en uitvaartdiensten kan de kerk ook worden gehuurd voor bijvoorbeeld concerten, diners, borrels, vergaderingen, diploma-uitreikingen, lezingen en andere bijeenkomsten.

De kerk heeft een unieke ligging midden in het dorp. De tuin van de kerk grenst aan de Amstel, waardoor de kerk ook bereikbaar is per boot. Er is gratis parkeergelegenheid bij de kerk.

Faciliteiten: 200 zitplaatsen (verplaatsbare stoelen, zie foto’s), dames- en herentoiletten, geluidsinstallatie, laserbeamer en scherm, camera’s voor livestream, orgel en vleugel (het bespelen van het orgel uitsluitend na toestemming van de vaste organist).

De catering in de kerk wordt verzorgd door Sibiz Meetings & Events. Kijk voor meer informatie op https://sibiz.nl/locatie-amstelkerk/amstelkerk-te-huur/

Tarieven en huurvoorwaarden zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Informatie over verhuur met en zonder catering:
Sibiz Meetings & Events
info@sibiz.nl