Amstelstroom

Verhuur Amstelstroom

Amstelstroom is het moderne gebouw gelegen naast de kerk en eigendom van de kerkelijke gemeente.

Amstelstroom beschikt over 5 zalen die regelmatig worden gebruikt voor kerkelijk activiteiten.
Daarnaast is het mogelijk om Amstelstroom te huren voor verschillende activiteiten, zoals een bruiloft, verjaardagsfeest, kraamfeest, condoleance, cursus, vergadering, conferentie of presentatie.

De  cateringmogelijkheden zijn zeer uitgebreid. In de grote zaal kunnen 25 – 150 personen. Deze zaal met een bar, is tevens voorzien van de nieuwste technieken op het gebied van audio- en beeldapparatuur. Voor vergaderingen en andere bijeenkomsten zijn er nog 4 kleinere zalen beschikbaar tot maximaal 30 personen. Tarieven en huurvoorwaarden zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Voor meer informatie zie www.sibiz.nl

Informatie en reserveringsaanvragen:
Sharon Calis en Dion Verbrugge